cAhaya is ME~

Foto saya
tanjong malim, perak, Malaysia
aku tetap aku..siapa pun aku..tetap tak sama dengan kamu..Cahaya Hidayah, ha ni la nama aku..tp ni nama samaran jer..Norhidayah Binti Harun..yapp, ni la nama betul aku..20 Jun, haa ni tarikh lahir aku..korang jangan lupa wish okehh?? hadiah pown..kalo blh mahal2 sikit la..ngee~ oh ye, kalo u all nak tau, ak ni bakal kaunselor taw..huhu~ InsyaAllah 2 thn lg ak grad la..ha?? nak tau ak blaja ktne?? ermmm UPSI larh..tau x?? Universiti Pendidikan Sultan Idris okehh?? hihi~ owh yea..ak ni SINGLE okehh?? tp dah ad org suka..okehh?? tp kalo nak ngorat ak on jer..hahaha~ngee..lalalala~

Isnin, 8 Ogos 2011

SAYA mahu jadi K.U.A.T

ASSALAMUALAIKUM W.B.K..

kuat..? ada apa dengan kuat ya..??
Nak kuat macam mana..?
macam HARIMAU ke..? macam NAGA ke..? macam DINASOUR ke..?
emm..cukuplah kalau kekuatan yang diberi setanding dengan kuatnya seekor semut..
kenapa semut..?
sebab semut kecil macam saya ke.? eee..perasan kan... sebab semut xpernah kenal erti putus asa lah..
saya bingung..kenapa saya boleh jadi lemah? sedangkan dahulu saya sangat tabah dalam mengharungi dugaan yang datang..kenapa saya boleh berubah? mana kekuatan yang ada pada diri saya sebelum ini?


YA ALLAH! YA TUHANKU!
Dugaan apakah yang telah ENGKAU datangkan pada hambaMU ini?
mungkin ini adalah kesan yang perlu ku terima di atas keputusan yang telahku ambil dahulu..
YA ALLAH!
keputusanku adalah langkahku..moga ENGKAU berkati YA ROBBUL IZZATI!
MUNGKIN sudah ditakdirkan begini..

hambaMU hanya mampu berdoa supaya diberikan kekuatan itu dan melawan segala kepayahan yang dihadapi..
semoga hatiku semakin tenang dan tabah dalam mengharungi badai yang datang...jiwa & hati andai dipenuhi dengan ingatan kepada yang MAHA ESA..pasti tidak berasa gundah gulana..ku mohon keampunanMU dan keredhaanMU ya ALLAH.


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan