cAhaya is ME~

Foto saya
tanjong malim, perak, Malaysia
aku tetap aku..siapa pun aku..tetap tak sama dengan kamu..Cahaya Hidayah, ha ni la nama aku..tp ni nama samaran jer..Norhidayah Binti Harun..yapp, ni la nama betul aku..20 Jun, haa ni tarikh lahir aku..korang jangan lupa wish okehh?? hadiah pown..kalo blh mahal2 sikit la..ngee~ oh ye, kalo u all nak tau, ak ni bakal kaunselor taw..huhu~ InsyaAllah 2 thn lg ak grad la..ha?? nak tau ak blaja ktne?? ermmm UPSI larh..tau x?? Universiti Pendidikan Sultan Idris okehh?? hihi~ owh yea..ak ni SINGLE okehh?? tp dah ad org suka..okehh?? tp kalo nak ngorat ak on jer..hahaha~ngee..lalalala~

Ahad, 29 Mei 2011

PERASAAN INI SUKAR DIGAMBARKAN...

ASSALAMUALAIKUM W.B.K & SALAM SEJAHTERA....

Hai kawan-kawan....Apa khabar semua..? Cuti camna..?? ok x..?? dah makan..?? ishh...banyak tanya pulak kan.... xpela...hari ini, saya ingin menceritakan kepada anda semua berkaitan perasaan yang tak dapat saya tanggung lagi ni..perasaan macam mana..?? nak tahu...? HUMMM... satu perasaan yang semua orang boleh rasa...disaat mereka teringatkan orang-orang yang diSAYANGI.... perasaan apakah itu..?? yappp...perasaan KERINDUAN... rindu yang teramat sangat...rindu kepada siapa..?? rindu kepada insan yang telah lama tidak ku temui... siapa dia..?? dia...?? bukan..bukan..saya rindu kepada mereka... siapa mereka..?? Mereka adalah insan yang sentiasa menyokong diriku dan menjadi pendorong dalam setiap langkah kehidupanku... tanpa mereka...pasti aku rebah... perasaan ini...xsanggup ku tanggung lagi... inginku ku bertemu dengan mereka..memeluk mereka... Ya Allah, tabahkanlah hati hambaMu ini... mereka ialah....
MY LOVELY DAD & MOM
Jika dibilang dengan jari...xcukup dengan sepuluh jari yang diperlukan untuk membilang jumlah hari yang telah diriku lalui tanpa melihat wajah mereka... Kini..hampir masuk lima bulan diriku tidak berjumpa dengan kedua ibu bapaku.. hari-hariku menjadi semakin sedih apabila sepupuku memberikan mesej di chat FB yang tertulis " weh,, bile ko nak balik haa.?? mak ko dan rindu sangat-sangat kat kau tu"...... Ya Allah...hanya engkau sahaja yang tahu perasaanku tatkala sepupuku menyatakan apa yang dirasakan oleh ibuku...berguguran air mataku menitis ke pipi.... I MISS YOU SO MUCH MOM&DAD...

IBU DIRIMU ADALAH INSPIRASIKU :)
SAYANG EMAK :)
Insya'Allah lepas dah xde aktiviti..yayah balik rumah ye mak...kat sini ada tanggungjawab yang perlu dilaksanakan... bukan nak jadi anak yang tak tahu nak balik rumah....kalau mak nak tahu...bila teringakan masakan mak...pasti menitis air mata ni mak... bila call mak..selalu menitis air mata ni...tapi cover...bila mak cakap jangan nangis""...kite cakap "mana ada nangis"... nak cover depan mak..takut mak susah hati....mak ngan abah jage diri baik2 tau kat rumah....abah jangan lupa jaga kesihatan.... nanti yayah balik ye... :)

SEDIH YANG AMAT SANGAT :(
XmAmpu nak meneruskan penulisan ini tatkala perasaan sedih bertamu dihati....sedih yang teramat........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan