cAhaya is ME~

Foto saya
tanjong malim, perak, Malaysia
aku tetap aku..siapa pun aku..tetap tak sama dengan kamu..Cahaya Hidayah, ha ni la nama aku..tp ni nama samaran jer..Norhidayah Binti Harun..yapp, ni la nama betul aku..20 Jun, haa ni tarikh lahir aku..korang jangan lupa wish okehh?? hadiah pown..kalo blh mahal2 sikit la..ngee~ oh ye, kalo u all nak tau, ak ni bakal kaunselor taw..huhu~ InsyaAllah 2 thn lg ak grad la..ha?? nak tau ak blaja ktne?? ermmm UPSI larh..tau x?? Universiti Pendidikan Sultan Idris okehh?? hihi~ owh yea..ak ni SINGLE okehh?? tp dah ad org suka..okehh?? tp kalo nak ngorat ak on jer..hahaha~ngee..lalalala~

Selasa, 17 Mei 2011

Azli Md Ali K.A.W.A.N aku PALING s.e.N.g.A.L~^_^

Pada suatu hari...burung berkicau dengan riangnya di tepian pantai.....Ombak berlagu merdu.... Cuaca sangatlah cerah dan mendamaikan........

haha...saje je.... ASSALAMUALAIKUM org kampung.... Apa Khabar..??? Sehat..?? aku memang suka membebel okeh..hihi... today is TUESDAY... suma org cuti sebab hari ni adalah WESAK DAY...keh..keh

bukan tu aku nak cerita....cerita ke..?? Boleyy la.... cerita dengan menggunakan gambar... baru syok kannn..ummmmm....bermula lah kisahhhh..... di sebuah universiti yang indah dan permai....wujudlah pelbagai organisasi di dalamnya.... MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR..adalah salah satu daripadanya....



Setelah 3 bulan duduk dalam satu organisasi ni...kenalah rapat-rapat antara satu sama lain kan....so..... Nak diringkaskan cerita....aku telah terBerKAWAN dengan seorang makhluk ALLAH ni.... dia sangat cool,....hemsem....baik hati...lemah lembut.....ade kelasssssssss gitu... ( dengan mata ke atas tangan ke dada)..hahahahhaha


nak tahu SIAPA..??? jeng..jeng..jeng.... inilah orangnya....





haaaa... kan aku dah kate..HENSEMMMM kan....hahaha
 ( sambil mata ke atas tangan didada)


haaa....ni di saat keGEMILANGAN dia....malas lah nak citer byk2....nampak kan..hahaha


knape dia buat muka macam ni ek..?? opppsss lupe...dia kan cool..kne lah ada trademark cikit...
mybe cara macam ni buat kan dia nampak C.O.M.E.L..?? 
( SAMBIL mata ke atas tangan di dada)..haha



nak lagi x uolllsss...?? XNAK tengok sudah...aku memang fail BAHASA MELAYU ni..sebab tu ntah hape-hape aku buat kan...xpe la..BLOG aku,...
aku punya pasallah nak buat apa kan....huhuhuhu





haaaa....nampak x...?? nak bina badan tuh.....bia lagi smart bergaya....
x gitu cik AZLI MD ALI..?? hihi



ni adalah hasil tulisan + lukisan azli.. cantik ke....?? boleh la dapat c+....
hahaha ( mata ke atas tangan di dada)


oleh kerana kau dah berkawan ngan aku yang kau kate sengal ni...so tempiasnya haruslah terkena dekat kau kan....hahahahaha... kau jangan marah tau...aku buat ni saje suka-suka.. kalau kau xsuke...pas ni aku boleh padam...yelah..takot ko ***.....susah pulak aku nanti..
.hehehehe... chill okeh ",....



3 ulasan:

  1. hahahaa.... sokong cikgu matt....

    BalasPadam
  2. ehhh..korang memang nak kena ehh..?? siap la ko matt n azlee skandal..dush3

    BalasPadam